1. Haberler
  2. Yaşam
  3. BİR PAZARLAMA PROJESİNİN BAŞARI OLUP OLMADIĞINI NASIL ANLARIZ ? BURÇİN ÖZ ANLATIYOR…

BİR PAZARLAMA PROJESİNİN BAŞARI OLUP OLMADIĞINI NASIL ANLARIZ ? BURÇİN ÖZ ANLATIYOR…

featured
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Business Channel Türk TV’de yayınlanan NESRİN İÇLİ ile PERSPEKTİF programına BURÇİN ÖZ konuk oldu. Burçin Öz, 📍 Neden Pazarlama? Pazarlamanın size cazip gelen özellikleri nelerdir? Pazarlama projelerinizde uyguladığınız method ve taktikler neler? 📍 Bir pazarlama projesinin başarılı olup olmadığını nasıl ölçümlersiniz? 📍 Peki başarıya giden yolda olmazsa olmaz dedikleriniz nelerdir? ve çok daha fazlasını anlatıyor… #pazarlama #proje #trend 🎧 Bizi Spotify hesabımızdan takip edebilirsiniz ; – https://open.spotify.com/show/0N4vtEH… 📚Business Channel Türk Dergi 20. sayıyı okumak için https://businesschanneldergi.com/busi… 📚 Business Channel Türk Dergi 19. sayıyı okumak için ; https://businesschanneldergi.com/busi… 📚Business Channel Türk Dergi 18. sayıyı okumak için ; https://businesschanneldergi.com/busi… 📚Business Channel Türk Dergi 17. sayıyı okumak için ; https://businesschanneldergi.com/busi… 📚Business Channel Türk Dergi 16. sayıyı okumak için ; https://businesschanneldergi.com/busi…

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir